Međunarodna naučna konferencija
Mediji i ekonomija
International Scientific Conference
Media and Economy
23. septembar, 2023
Banjaluka

ZBORNIK RADOVA

  1. A DECADE OF TOURISM CHANGES IN THE REPUBLIC OF SRPSKA Zorana Agić1, Svetlana Dušanić-Gačić2, Mirjana Milovanović3
  2. AMERIČKI KONFEDERALIZAM – PUT OD PRIVIDA KONFEDERACIJE KA ISTINSKOJ FEDERACIJI Željko Petrović1
  3. ANALIZA KONCEPTA ODRŽIVOG LIDERSTVA IZ ANALITIČKE PERSPEKTIVE Miloš Dašić1
  4. APPLICATION OF INFORMATION AND COMMUNICATIONS TECHNOLOGY AS A SUPPORT TO STUDENT MOTIVATION IN TEACHING MATHEMATICS Predrag Pravdić1, Snežana Gavrilović2
  5. ECONOMIC BENEFITS OF USING DECISION SUPPORT TOOLS FOR ENVIRONMENTAL POLICY MAKERS Stevanče Nikoloski1
  6. EFEKTI INTRA-INDUSTRIJSKE RAZMJENE BOSNE I HERCEGOVINE Jelena Ljubas Ćurak1
  7. EFEKTI PROMJENE KAMATNE STOPE NA PROFITABILNOST BANKARSKOG SEKTORA REPUBLIKE SRPSKE Vitomir Slijepčević1
  8. EXAMINING HUMAN RESOURCE MANAGEMENT PRACTICES AND COMMUNICATION CHALLENGES IN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS INSIGHTS FROM BOSNIA AND HERZEGOVINA Mirdin Zilić1, Mihaela Alexandra Tudor2, Anesa Jabučar3
  9. FINANČNE PREISKAVE PRI PREISKOVANJU GOSPODARSKE KRIMINALITETE IN VLOGA RAČUNOVODJE Urška Ambrožič1, Malči Grivec2
  10. HIBRIDNI NAČIN RADA KAO FAKTOR ANGAŽOVANOSTI ZAPOSLENIH U ERI DIGITALNOG POSLOVANJA Jelena Lukić Nikolić1, Nada Spasić2
  11. IDENTIFICATION OF KEY STRENGTHS AND STRATEGIC POTENTIAL IN MODERN MANAGEMENT Predrag Pravdić1, Violeta Đorđević2, Jelena Erić-Obućina3
  12. INTERNATIONAL TRADE COOPERATION AS AN ELEMENT OF ECONOMIC COOPERATION BETWEEN POLAND AND BOSNIA AND HERZEGOVINA Agnieszka Malkowska1, Arkadiusz Malkowski2
  13. MEDIACIJA KOT ALTERNATIVNA OBLIKA REŠEVANJA DELOVNIH SPOROV Anita Blažič1
  14. MEDIJSKOM PISMENOŠĆU PROTIV POSTNOVINARSTVA Slavica Išaretović1
  15. MENADŽMENT MEDIJA U DIGITALNOM DOBU Dragana Milin1
  16. MODELI ZA PREDVIĐANJE POSLOVNIH POTEŠKOĆA Jozo Piljić1
  17. ODRŽIVOST I CIRKULARNA EKONOMIJA Kosana Vićentijević1
  18. ORGANIZACIONA KREATIVNOST KAO FAKTOR POSLOVNOG USPEHA U DIGITALNOJ ERI Aleksandar Dejanović1, Jelena Lukić Nikolić2, Vukašin Radinović3
  19. PERSONAL DATA PROCESSING BY SOCIAL MEDIA – NEW PERSPECTIVE IN META PLATFORMS CASE Jasna Čošabić1
  20. POGLED RAZISKOVALCEV NA TRAJNOSTNI TURIZEM Malči Grivec1
  21. PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF HUMAN RESOURCES AT NON-MANAGERIAL AND MANAGERIAL POSITIONS – THE IMPACT ON ORGANISATIONAL DEVELOPMENT Biljana Galovska1
  22. ŠKOLA KAO SIGURNO MJESTO I PODRŠKA UČENICIMA U OKVIRU NASTAVNIH I VANNASTAVNIH AKTIVNOSTI Sanda Milošević1
  23. STRATEGIJA RASTA SPAJANJEM I AKVIZICIJOM NA TRŽIŠTU TELEKOMUNIKACIJA Slađana Babić1, Radmila Bojanić2, Mirko Sajić3
  24. ULOGA I ZNAČAJ FORENZIČKOG RAČUNOVODSTVA U OTKRIVANJU PRIVREDNOG KRIMINALA Nemanja Budimir1, Tanja Budimir2
  25. UPRAVLJANJE LJUDSKIM RESURSIMA U KRIZNIM SITUACIJAMA, ANALIZA EFEKATA UČENJA NA DALJINU ZA VRIJEME EPIDEMIJE 2020-2021 Saša Čekrlija1
  26. USKLAĐENOST PROJEKTA ZELENE EKONOMIJE NA GLOBALNOM NIVOU SA PROMOCIJOM CILJEVA ODRŽIVOG EKONOMSKOG RAZVOJA Biljana Ilić1, Sunčica Stanković2, Bojana Ostojić3
  27. UTICAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA UNAPREĐENJE SVIJESTI O ZDRAVLJU I SPORTSKOJ AKTIVNOSTI MLAĐE POPULACIJE Slađana Babić1, Marko Babić2, Radmila Bojanić3
  28. UTICAJ OGLASNIH PORUKA U ELEKTRONSKIM MEDIJIMA NA PROCES PRIVLAČENJA KVALIFIKOVANOG LJUDSKOG POTENCIJALA Branislav Sančanin1, Aleksandra Penjišević2
  29. UTICAJ UMJETNE INTELIGENCIJE NA LJUDSKE RESURSE U POSLOVANJU Damir Šarić1, Azira Osmanović2
  30. UTJECAJ AUDIO – VIZUELNE INDUSTRIJE NA UREĐIVAČKU POLITIKU TELEVIZIJSKOG MEDIJA Emin Mesić1, Zlatko Mecan2
  31. VPLIV TEHNOLOGIJE NA RAZVOJ TRAJNOSTNEGA TURIZMA Urška Longar, Malči Grivec
  32. ŽENSKE V ZNANOSTI IN TEHNOLOGIJI Jon Žnidarčič1
  33. ZNAČAJ OBEZBEĐIVANJA FINANSIJSKIH SREDSTAVA ZA OBNOVU I KONZERVACIJU KULTURNO ISTORIJSKOG NASLEĐA Jasmina Poštin1, Aleksandra Jagodić Rusić2
  34. АТЕНТАТ КАО ПОЈАВНИ ОБЛИК ТЕРОРИЗМА–МОТИВ И ПСИХОЛОШКИ ЛИК САВРЕМЕНИХ АТЕНТАТОРА И МАСОВНИХ УБИЦА Слободан Симовић1, Душан Радуловић2
  35. ИЗАЗОВИ ПРЕВОЂЕЊА У МЕДИЈИМА НА ПРИМЈЕРУ СРПСКОГ И БУГАРСКОГ ЈЕЗИКА Дарка Хербез1

 

Međunarodna naučna konferencija Mediji i ekonomija International Scientific Conference Media and Economy
septembar, 2022.

ZBORNIK RADOVA

  1. ANALYSIS AND IMPROVEMENT OF BUSINESS GOALS OF THE ROAD TRAFFIC ORGANIZATION USING BALANCED SCORECARD (ON PRACTICAL EXAMPLE) Predrag Pravdić, Violeta Đorđević
  2. DAVČNE UTAJE V SLOVENIJI Urška Longar, Malči Grivec
  3. EFEKTI UKRUPNJAVANJA BANKARSKOG SEKTORA REPUBLIKE SRPSKE Vitomir Slijepčević
  4. INDUSTRIJA 5.0 I DIGITALNO POSLOVANJE ORGANIZACIJA UTICAJ NA LJUDSKE RESURSE Jelena Lukić Nikolić
  5. INFORMACIONO-TEHNOLOŠKI ALATI U EKONOMIJI I PLATNOM SISTEMU GLOBALNOG SVETA Tatjana Davidov, Maja Vojinović, Saša Virijević Jovanović
  6. KOMPETENCIJE BANKARSKIH MENADŽERA U KONTEKSTU GLOBALIZACIJE Jasmina Poštin, Aleksandra Jagodić Rusić, Branislav Sančanin
  7. KORISNIČKO ISKUSTVO KAO KLJUČNO POSLOVNO PODRUČJE PRIMJENE DIGITALNE TRANSFORMACIJE Slađana Babić, Radmila Bojanić
  8. LOKALNI RADIO, VIBRACIJA MALE SREDINE Nenad Novaković, Svetlana Dušanić – Gačić
  9. MANIPULATIVNI ASPEKT MUZIKE Branislav R. Tanasić
  10. MEDIJI IZMEĐU ISTINE I LAŽNIH VIJESTI – UMIJEĆE LAŽI I MEDIJSKE MANIPULACIJE Mladen Mirosavljević
  11. MEDIJI U SVETLU BEZBEDNOSNOG RIZIKA Mihajlo Manić
  12. MEDIJSKA I FINANSIJSKA PISMENOST KAO NEOPHODAN DIO FUNKCIONALNE PISMENOSTI Slavica Išaretović, Zorana Agić, Vesna Đurović
  13. MEDIJSKA PROPAGANDA KREATOR TERORIZMA Hatidza Beriša Jelena Šuleić
  14. ODGOVORNOST DRŽAVA U MEĐUNARODNOJ ZAJEDNICI ZA ŠTETU NASTALU ZAGAĐENJEM ŽIVOTNE SREDINE Željko Petrović
  15. PLANNING MEDIA ADVERTISING OF JOB VACANCIES Branislav Sančanin, Andrea Ratković
  16. PROBLEM (NE) ZAPOSLENOSTI U BOSNI I HERCEGOVINI Svetlana Dušanić – Gačić, Zorana Agić
  17. PROFESIONALNA ORIJENTACIJA ZA STEM ZANIMANJA Sanda Milošević
  18. RAČUNOVODSKE INFORMACIJE – PODLAGA ODLOČITEV O ZAPOSLOVANJU IN NAGRAJEVANJU V POLICIJI Urška Ambrožič, Malči Grivec
  19. THE ROLE AND IMPORTANCE OF PEOPLE DIMENSION IN CITY BRANDING IN DIGITAL AGE Jelena Lukić Nikolić, Aleksandar Dejanović
  20. TRŽIŠNO KOMUNICIRANJE U FOKUSU MASOVNIH MEDIJA (PR I MARKETING U FUNKCIJI TRŽIŠNOG KOMUNICIRANJA) Emin Mesić, Zlatko Mecan
  21. TURIZEM MED IN PO COVIDU-19 Malči Grivec
  22. UMETNOST I UMETNIČKO DELO U DIGITALNO DOBA Momčilo Bajac, Aleksandar Babić
  23. UPRAVLJANJE TROŠKOVIMA POSLOVANJA U PROCESU DIGITALNE TRANSFORMACIJE Radmila Bojanić,Slađana Babić
  24. UTICAJ COVID -19 NA SVETSKU EKONOMIJU Denis Stojkanović
  25. UTICAJ I EFIKASNOST PRIMJENE ZDRAVSTVENOG MENADŽMENTA U ORGANIZACIJI ZDRAVSTVENIH SLUŽBI Sreten Tešanović, Lazo Kukobat, Sanja Tešanović
  26. UTICAJ MEDIJA NA RAD LOKALNE SAMOUPRAVE Goran Branković
  27. ZADUŽENOST I ODRŽIVI RAZVOJ Jozo Piljić
  28. ZNAČAJ INFORMACIONIH TEHNOLOGIJA I INTERNET INTELIGENTNIH UREĐAJA ZA SAVREMENO POSLOVANJE Biljana Ilić, Slavica Anđelić, Tijana Krušković
  29. ИГРЕ У ЕЛЕКТРОНСКОЈ НАСТАВИ СРПСКОГ КАО СТРАНОГ ЈЕЗИКА Дарка Хербез
  30. МИСИОНАРЕЊЕ СРПСКЕ ПРАВОСЛАВНЕ ЦРКВЕ У МЕДИЈИМА Александра Броћета
  31. СЕКУНДАРНА ВИКТИМИЗАЦИЈА ЖРТАВА КРИВИЧНИХ ДЕЛА ПОСРЕДСТВОМ МАСОВНИХ МЕДИЈА Немања Стевановић, Слободан Симовић

Međunarodna naučna konferencija Mediji i ekonomija International Scientific Conference Media and Economy
septembar, 2021.

ZBORNIK RADOVA

  1. DIZAJN AMBALAŽE ZA HRANU I UPOTREBA SPECIJALNIH TEHNIKA U ŠTAMPI NA REGIONALNOM TRŽIŠTU Aleksandar Babić
  2. EKOLOŠKO PRAVO U FUNKCIJI ZAŠTITE ŽIVOTNE SREDINE Veljko Đukić, Ognjen Đukić, Biljana Đukić
  3. EKONOMSKI VPLIV UVEDBE POPOLNE ENETERALNE PREHRANE V DOMU STAREJŠIH OBČANOV Tisa Dobovšek
  4. ETIČKI PROBLEMI U OGLAŠAVANJU Alma Zaimović
  5. ETIKA I GLOBALIZACIJA U BANKARSTVU Jasmina Poštin, Vesna Ćilerdžić, Aleksandra Jagodić Rusić, Hadži Strahinja Stojković
  6. GLOBALNI LANCI PROIZVODNJE I EKONOMSKE SLOBODE U ZEMLJAMA U RAZVOJU Nikola Vidović
  7. MEĐUNARODNOPRAVNI SUBJEKTIVITET U USLOVIMA GLOBALIZACIJE Željko Petrović
  8. NEVERBALNA KOMUNIKACIJA KAO MODEL SOCIJALNE INTERAKCIJE Mihajlo Manić
  9. NUŽNOST UPRAVLJANJA FINANSIJSKIM RIZICIMA U NEIZVESNOM POSLOVNOM I GLOBALNOM OKRUŽENJU Brankica Todorović
  10. OBRAZOVANJE ZA PODUZETNIŠTVO – POKRETAČ KONKURENTNOSTI U BOSNI I HERCEGOVINI Jozo Piljić
  11. PRAKTIČNA PRIMJENA STATISTIČKIH METODA U POSLOVNOM OKRUŽENJU Zorana Agić
  12. PROBLEM FINANSIRANJA JAVNIH EMITERA Svetlana Dušanić – Gačić
  13. SOCIAL MEDIA AND YOUTH Amra Kurešepi
  14. ULOGA I ZNAČAJ EKONOMSKE PROPAGANDE U MEDIJSKOJ PROMOCIJI PREDUZEĆA Aleksandar Lukić, Milan Novović
  15. UPOTREBA MEDIJSKIH SADRŽAJA U NASTAVI STRANIH JEZIKA NA NEMATIČNIM FAKULTETIMA Vesna Đurović, Zorana Agić, Slavica Išaretović
  16. UTICAJ DIGITALNIH MEDIJA NA DJECU Sanda Milošević
  17. UTICAJ I ZNAČAJ REGULATORNOG KAPITALA NA BANKARSKI SEKTOR REPUBLIKE SRPSKE Vitomir Slijepčević
  18. UTICAJ PANDEMIJE COVID – 19 NA DOP SPORTSKIH CENATARA Simona Joksimović
  19. UTICAJI LJUDSKIH RESURSAI I IT-TEHNOLOGIJA NA HOTELIJERSTVO U 21.VEKU Denis Stojkanović, Zdravka Petković
  20. UTJECAJ KAIZEN JAPANSKE FILOZOFIJE POSLOVNOG USPJEHA NA EKONOMSKE PERFORMANSE I POVEĆANJE KONKURENTNOSTI PREDUZEĆA Edin Arnaut, Admir Rizvan
  21. ZNAČAJ ODVAJANJA MENADŽMENTA OD PRIVATNOG VLASNIŠTVA ZA RAZVOJ POSLOVANJA U SAVREMENIM EKONOMSKIM USLOVIMA Denis Stojkanović, Zdravka Petković
  22. ДРУШТВЕНЕ МРЕЖЕ ТОКОМ ПАНДЕМИЈЕ- ИНФОРМАЦИЈА ИЛИ ДЕЗИНФОРМАЦИЈА Хатиџа Бериша, Јелена Митић
  23. МОРАЛНИ ИЗАЗОВИ САВРЕМЕНИХ ПРОЦЕСА ГЛОБАЛИЗАЦИЈЕ КАО ПОТЕНЦИЈАЛНА ОКОСНИЦА ОПШТЕГ ДРУШТВЕНОГ РАЗВОЈА Драгор Заревски
  24. ОПСТАНАК ШТАМПАНИХ МЕДИЈА Александра Броћета
  25. СПЕЦИФИКИ НА ИНТЕРНЕТ ДИСКУРСА В РОЛЯТА МУ НА НОВ ФУНКЦИОНАЛЕН СТИЛ НА КНИЖОВНИЯ ЕЗИК Вяра Найденова

Događaj je okupio naučne radnike iz zemlje i okruženja, koji su razmijenili stečena iskustva tokom rada i istraživanja.

Organizatori Konferencije su Visokoškolska ustanova „Banja Luka College“, Fakultet za menadžment u Sremskim Karlovcima, Univerziteta „Union Nikola Tesla„  Beograd i Visoka škola modernog biznisa Beograd.

ZBORNIK RADOVA

  1. ANALIZA SPOLJNOTRGOVINSKOG BILANSA BOSNE I HERCEGOVINE Vanja Šušnjar Čanković, Zorana Agić
  2. ETIKA KAO PRETPOSTAVKA OBJEKTIVNOG FINANCIJSKOG IZVJEŠTAVANJA I RAZVOJA RAČUNOVODSTVENE PROFESIJE Jozo Piljić
  3. IDENTIFIKACIJA I ANALIZA ONLINE PORTALA KOJI PROMOVIŠU MEDIJSKU PISMENOST PUTEM FACEBOOKA Seid Jusić
  4. ISHODI UČENJA U OBRAZOVNOM I RADNOM KONTEKSTU Rajko Macura, Nenad Novaković, Slavoljub Vujović
  5. KORIŠTENJE DIGITALNIH MEDIJA U OBRAZOVNOM PROCESU VISOKOŠKOLSKIH USTANOVA U BOSNI I HERCEGOVINI Sreten Tešanović, Lazo Kukobat, Nataša Šobot, Bojan Hrstić
  6. MEDIJSKE KOMPETENCIJE U ŠKOLI Sanda Milošević
  7. MOŽDANA FILTRACIJA U KOMUNIKACIJI Branislav R. Tanasić.
  8. ŠIRENJE GOVORA MRŽNJE POZIVAJUĆI SE NA SLOBODU GOVORA IDENTIFIKACIJA I ANALIZA ONLINE PORTALA KOJI ŠIRE GOVOR MRŽNJE Sanela Porča
  9. REFORME, PROBLEMI I BUDUĆNOST EUROPSKE UNIJE Željko Petrović
  10. PROFITABILNOST BANAKA KAO USLOV DUGOROČNE STABILNOSTI BANKARSKOG SEKTORA REPUBLIKE SRPSKE Vitomir Slijepčević, Kenan Galijašević
  11. POLITICAL-LEGAL PERSPECTIVE OF DEVELOPMENT OF THE FORMER REPUBLIC OF YUGOSLAVIA Slobodan Petrović , Andrija Blanuša
  12. POGLED NA ZNAČAJ I AKTUELNOST RAČUNOVODSTVENIH INFORMACIONIH SISTEMA U SAVREMENOM POSLOVNOM OKRUŽENJU Aleksandra Mitrović, Marko Milašinović
  13. ODGOVORNOST MEDIJA PREMA JAVNOSTI Svetlana Dušanić – Gačić
  14. OBRAZOVANJE U FUNKCIJI ODRŽIVOG RAZVOJA Veljko Đukić, Ognjen Đukić, Biljana Đukić
  15. THE ROLEOF NEW MEDIA IN THE HUMAN RESOURCES RECRUITMENT AND SELECTION PROCESS Branislav Sančanin, Sofija Sančanin
  16. TRG STANOVANJSKIH NEPREMIČNIN V SLOVENIJI PO GOSPODARSKI IN FINANČNI KRIZI Malči Grivec
  17. UPOTREBA KOLABORATIVNIH ALATA ZA PODRŠKU GRUPNOM DONOŠENJU ODLUKA Mrkaljević Muhamed
  18. ZNAČAJ OBJEKTIVNOG FINANSIJSKOG IZVJEŠTAVANJA U USLOVIMA GLOBALIZACIJE Ljubiša Ševkušić
  19. БИБЛИОТЕЧКО – ИНФОРМАЦИОНА ДЈЕЛАТНОСТ У ЕРИ ДИГИТАЛИЗАЦИЈЕ КРОЗ ПРИЗМУ МАРКЕТИНГ МИКСА Александра Броћета
  20. КЉУЧНЕ ОДРЕДНИЦЕ ЕКОЛОШКОГ МЕНАЏМЕНТА У РАЗВОЈУ ОРГАНСКЕ ПОЉОПРИВРЕДЕ Милан Нововић, Јованка Поповић, Наташа Марјановић
  21. МОРАЛНИ ИЗАЗОВИ ГЛОБАЛИЗАЦИЈЕ И САВРЕМЕНЕ ЕТИЧКЕ КОНЦЕПЦИЈЕ КРИТИЧКЕ ПЕДАГОГИЈЕ Драгор Заревски
  22. ШТАМПАНИ МЕДИЈИ-НА ПРЕЛАЗУ ОД СТАРОГ КА НОВОМ Маја Војиновић, Нада Торлак
  23. УТИЦАЈ ИНТЕРНЕТ ЗАВИСНОСТИ НА МЕНТАЛНО ЗДРАВЉЕ МЛАДИХ Михајло Манић, Слободан Симовић
  24. ТУРИСТИЧКА ДЕСТИНАЦИЈА У ФУНКЦИЈИ НОСИОЦА ТУРИСТИЧКЕ ПОНУДЕ Славољуб Вујовић, Јелена Премовић, Рајко Мацура
  25. ПОТЕНЦИЈАЛНЕ МОГУЋНОСТИ МЕДИЈА У СУЗБИЈАЊУ ТЕРОРИЗМА Хатиџа Бериша, Жељко Гајић, Срђан Николић .
  26. ПОСЛОВИ У НАДЛЕЖНОСТИ ФУНКЦИЈЕ КОРПОРАТИВНЕ БЕЗБЕДНОСТИ Слободан Симовић, Михајло Манић
  27. ОДНОС АНТРОПОЦЕНТРИЗМА И ХОЛИЗМА КАО АНАЛОГОН ЕКОЛОШКЕ ЕТИКЕ И ПОЛИТИКОЛОГИЈЕ Станислав М. Томић
  28. МУЗИКА КАО НАСТАВНО СРЕДСТВО У НАСТАВИ СРПСКОГ КАО СТРАНОГ ЈЕЗИКА Дарка Хербез

 

 

ZBORNIK RADOVA MES 2018

  1. ARHIVIRANJE DIGITALNE FOTOGRAFIJE Aleksandar Babić, Miloš Babić
  2. FUNKCIONALNA ZNANJA U PROCESU OBRAZOVANJA – PUT KA IZGRADNJI KONKURENTSKE RADNE SNAGE Slaven Šalabalija
  3. IMPACT OF GDPR TO DIGITAL MEDIA Jasna Čošabić
  4. INTERNET KAO INFRASTRUKTURA EKONOMIJE POSTINDUSTRIJSKOG DOBA Veljko Đukić, Ognjen Đukić, Biljana Đukić
  5. INVESTICIJE I EKONOMIČNOST GRADNJE SPORTSKIH OBJEKATA ZA MEĐUNARODNA SPORTSKA NADMETANJA Rade Biočanin, Danislav Drašković
  6. JAVNA DIPLOMACIJA U MEDIJSKOJ ERI I KREIRANJE NACIONALNOG IMIDŽA DRŽAVE Marija Boban, Petar
  7. JEZIK EMOTIKONA I STIKERA U ONLAJN KOMUNIKACIJI Darka Herbez
  8. MEDIJI I NJIHOV UTICAJ NA RAD DRŽAVNIH INSPEKCIJA U REPUBLICI SRBIJI Sanja Stankov, Aleksandar Rakić
  9. OGLAŠEVALSKI TRG V SLOVENIJI Malči Grivec
  10. ON-LINE I OFF-LINE IZDAVAŠTVO Zoran Gazibarić
  11. OPERATIVNI RIZIK KAO POSLJEDICA DIGITALIZACIJE BANKARSKIH POSLOVA Zorana Agić, Svetlana Dušanić Gačić
  12. POSTUPNO UVOĐENJE STEM PODRUČJA U ŠKOLSKI KURIKULUM ILI MORA LI STEM BITI REVOLUCIJA Sanda Milošević
  13. PROVISIONS FOR THE DEVELOPMENT OF THE REGIONAL CENTER OF SPIRITUAL-MORAL AND PATRIOTIC EDUCATION OF YOUTH Sergiy Kovalevskyy, Ludmila Kosheva
  14. REGIONAL SCHOOL INDUSTRIAL PARK Sergiy Kovalevskyy, Olena Kovalevska
  15. REGIONALNA EKONOMSKA PROBLEMATIKA REPUBLIKE SRBIJE U SAVREMENIM USLOVIMA Alma Dobardžić, Eldin Dobardžić
  16. STAVOVI MEDICINSKIH SESTARA I STUDENATA SESTRINSTVA O ODLIVU ZDRAVSTVENOG KADRA Vitomir Slijepčević Kenan Galijašević
  17. STRATEGIJSKI EKO (GREEN) MENADŽMENT – BEZBEDNOSNA DIMENZIJA Safet Korać
  18. TEORIJA IGARA NA PRIMERU TRGOVINSKIH ODNOSA IZMEĐU SJEDINJENIH AMERIČKIH DRŽAVA I NARODNE REPUBLIKE KINE Slavica Stamenić
  19. UPRAVLJANJE INFORMACIONIM SISTEMIMA U ZDRAVSTVENIM ORGANIZACIJAMA, SA PERSPEKTIVAMA RAZVOJA Jelena Krstić Ranđić, Žarko Rađenović, Ivana Zdravković
  20. UPRAVLJANJE VREMENOM – FAKTOR USPJEŠNOSTI KOMPANIJA Nenad Novaković, Rajko Macura, Malči Grivec
  21. UTICAJ MEDIJA NA DJECU I OMLADINU Sreten Tešanović, Biljana Rađenović-Kozić, Lazo Kukobat, Brana Komljenović
  22. UTICAJI MEDIJA I MOBINGA NA ZAPOSLENE U REPUBLICI SRBIJI Sanja Stankov, Aleksandar Rakić
  23. VIRTUELNE DRUŠTVENE MREŽE I NJIHOVA REFLEKSIJA NA DRUŠTVENU STVARNOST Sanela Porča
  24. ZAŠTITA GLEDATELJAPUBLIKE U KONTEKSTU SPREČAVANJA MANIPULACIJE PUTEM MEDIJA Seid Jusić
  25. ZAŠTITA ŽIVOTNE SREDINE KAO KOMPONENTA ODRŽIVOG RAZVOJA SA OSVRTOM NA ZNAČAJ EKOLOŠKIH INDIKATORA Dubravka Bradić
  26. ZNAČAJ I VREDNOVANJE INTELEKTUALNOG KAPITALA U OKVIRU NEMATERIJALNE IMOVINE Aleksandra Broćeta
  27. ZNAČAJ UNUTARNJEG FUNKCIONIRANJA BOSNE I HERCEGOVINE U INTEGRACIJSKOM PROCESU PREMA EU Jelena Ljubas Ćurak
  28. МЕДИЈСКА ПИСМЕНОСТ СРЕДЊОШКОЛАЦА У РЕПУБЛИЦИ СРПСКОЈ Славица Ишаретовић
  29. МЕДИЈСКА ЦЕНЗУРА СЛОБОДА НАСУПРОТ ОДГОВОРНОСТИ Михајло Манић, Слободан Симовић
  30. НЕСТАНДАРДНИ ОБЛИЦИ ЗАПОШЉАВАЊА У МЕДИЈИМА Момчило Јокић, Љиљана Манић, Дуња Половина
  31. ТЕРОРИЗАМ САВРЕМЕНА ПРЕТЊА СПОРТУ – УТИЦАЈ МЕДИЈА Слободан Симовић, Михајло Манић

Međunarodna naučna konferencija „Mediji i ekonomija“ održana je i ove godine na Visokoj školi „Banja Luka College“, uz podršku Ministarstva nauke i tehnologije RS, NLB banke i Novinske agencije RS, kao i brojnih predstavnika struke i nauke. Organizatori treće po redu konferencije su Visokoškolska ustanova „Banja Luka College“, Fakultet za menadžment u Sremskim Karlovcima Univerziteta „Union Nikola Tesla“ Beograd i Visoka škola modernog biznisa Beograd. Ovogodišnja tema bila je „Medijska i finansijska pismenost“. 

ZBORNIK RADOVA MES 2017

  1. ANALIZA TEHNIČKOG ASPEKTA DIGITALNOG NOVCA Mladen Rajko, Marijan Tomašić
  2. BSC SOFTWARE TO EFFICIENCY AND PERFORMANCE Predrag Pravdić, Rada Kučinar
  3. BUDUĆNOST POLITIKE PROŠIRENJA EVROPSKE UNIJE NA ZEMLJE ZAPADNOG BALKANA NAKON ODLUKE VELIKE BRITANIJE DA NAPUSTI EU Slavica Stamenić
  4. BUDUĆNOST RADIJA Aleksandra Broćeta
  5. DEVELOPING CRITICAL CONSCIOUSNESS TO ASSIGNING QUESTIONSALWAYS EXAMINE’S ALL IN LIFE. – WHY Sanja Stankov, Aleksandar Rakić, Jasmina Bajić
  6. ETIČKA PITANJA U SAVREMENIM PREDUZEĆIMA Dajana Radujković
  7. FINANSIJSKA (NE)PISMENOST MLADIH U REPUBLICI SRPSKOJ Zorana Agić, Vesna Đurović
  8. FUTURE IMAGE OF EUROPE PERSPECTIVES ON THE EU ENLARGEMENT OF SERBIA Aleksandra Plazinić, Mitar Božić
  9. GLOBALIZACIJA SEKTORA PRIVATNE BEZBEDNOSTI I DRUŠTVENA ODGOVORNOST Slobodan Simović
  10. INOVACIJE I INOVATIVNOST U MALIM PREDUZEĆIMA U SLOVENIJI Maja Mirosavljević
  11. IZAZOVI U IMPLEMENTACIJI ELEKTRONSKIH JAVNIH NABAVKI U CRNOJ GORI Mersad Mujević
  12. LINGVISTIKA U NEVERBALNOJ KOMUNIKACIJI Nada Starčević Sabadini
  13. MASOVNE KOMUNIKACIJE I TERORIZAM – BORBA ZA PUBLICITET Slobodan Simović
  14. MEDIJSKA PISMENOST Aleksandra Brakus, Jovana Cvjetićanin
  15. MIGRANTI I MEDIJI (pregled istraživanja u Njemačkoj) Sanda Milošević.
  16. MOGUĆNOSTI DRUŠTVENIH MEDIJA U OSTVARIVANJU MARKETINŠKIH CILJEVA PREDUZEĆA Goran Dašić, Ivana Stojanović
  17. NEETIČNOST ILI FINANSIJSKA NEPISMENOST U IZVJEŠTAJIMA NEZAVISNIH REVIZORA Vitomir Slijepčević
  18. O JEZIKU NA INTERNETU Darka Herbez
  19. OBRAZOVANJE I JAVNI RTV SISTEM BIH Svetlana Dušanić Gačić , Vesna Đurović
  20. ODNOS SLOVENSKIH ŠTUDENTOV DO VARČEVANJA Malči Grivec
  21. ORGANIZACIONA KULTURA I MOTIVACIJA Zorka Jugović, Bojana Ilišević, Melanija Ilić, Branka Kolar Mijatovic
  22. OWNERSHIP STRUCTURE AND MEDIA CONTROL IN SERBIA Sanja Stankov, Aleksandar Rakić, Jasmina Bajić
  23. POKRET KAO DOMINANTNA STRUKTURA VIZUELNE SLIKE Miloš Babić
  24. POSLOVNA ETIKA I DRUŠTVENA ODGOVORNOST U SVJETLU GLOBALNIH EKONOMSKIH TRENDOVA Rajko Macura, Slavoljub Vujović
  25. PRIKAZ LIDERSTVA U USPEŠNIM INOSTRANIM KOMPANIJAMA Marina Gajić Glamočlija
  26. PRILOG LIDERSKOJ PISMENOSTI PREZENTACIJA PROJEKTA GLOBE I REZULTATA ISTOČNOEVROPSKOG KLASTERA Slobodan Adžić, Marijana Milunović, Aleksandra Jagodić
  27. RAZUMEVANJE PRIRODE NOVCA KAO ELEMENTARNA PRETPOSTAVKA FINANSIJSKE PISMENOSTI Mladen R. Perić
  28. REKLAMA, PROPAGANDA I DEZINFORMACIJA KAO VID MANIPULATIVNE PRAKSE Mihajlo P. Manić, Aleksandar Aleksić
  29. SAVREMENI TRENDOVI I ODRŽIVI RAZVOJ Nenad Novaković
  30. TEHNOLOŠKE INOVACIJE, NOVI MEDIJI I MEĐUNARODNA SURADNJA IZVJEŠTAJNIH SLUŽBI U BORBI PROTIV TERORIZMA OD RAZMJENE INFORMACIJA DO ZAJEDNIČKIH OPERACIJA Marija Boban, Matko Tomas
  31. UTICAJ ODNOSA MEDIJA I POLITIKE NA JAVNOST Jovo Vilendečić, Simeun Vilendečić
  32. ŽIVOTNA SREDINA I PRIRODNI RESURSI – PRIORITETI ODRŽIVOG RAZVOJA SRBIJE Biljana Ilić, Dragan Mihajlović, Marija Stevanović
  33. МЕДИЈСКА ПИСМЕНОСТ СРЕДЊОШКОЛАЦА У РЕПУБЛИЦИ СРПСКОЈ Славица Ишаретовић.
  34. МЕДИУМИТЕ И ЕКОНОМИЈАТА Ивана Тодевска

pdf

ZBORNIK RADOVA

Međunarodna naučna konferencija Mediji i ekonomija,

International Scientific Conference Media and Economy

  1. BSCABC EFFICIENCY AND PERFORMANCE STRATEGY Predrag Pravdić, Rada Kučinar
  2. DRUŠTVENI ZNAČAJ KORPORATIVNE BEZBEDNOSTI Duško Tomić, Marlema Milićević
  3. EFEKTI AKTIVNIH RADNIH POLITIKA NA TRŽIŠTE RADA Rajko Macura, Iva Konda, Slobodan Popović
  4. EKOLOŠKI MENADŽMENT I DRUŠTVENA ODGOVORNOST FAKTOR POVEĆANJA EFIKASNOSTI ILI PREPREKA U POSLOVANJU SAVREMENIH PREDUZEĆA Jelica Rastoka
  5. EKONOMIKA KULTURE U MEDIJIMA – ZAKONSKIM RJEŠENJIMA EKONOMISATI U KULTURI I MEDIJIMA Nenad Novaković, Nikola Novaković
  6. ETIČKI ARGUMENT ZA UVOĐENJE KONCEPTA DRUŠTVENO ODGOVORNOG POSLOVANJA KOMPANIJA Jasmina Gligorijević, Dubravka Bradić, Duško Kostić
  7. ETIČNOST U ODNOSU MUŠKIH I ŽENSKIH LIKOVA U ROMANIMA D. H. LORENSA Vesna Đurović
  8. FACEBOOK U SLUŽBI DRŽAVE „Microsoft Skills Centers“ Ranko Markuš
  9. FILM KAO NASTAVNO SREDSTVO U NASTAVI SRPSKOG KAO STRANOG JEZIKA Darka Herbez
  10. GLOBALNI ORGANIZOVANI KRIMINAL KAO SIGURNOSNA PRIJETNJA ODRŽIVOM RAZVOJU Edin Čolaković, Senta Čolaković
  11. ISTRAGA ZLOČINA UŽIVO AGENDA ONLINE MEDIJA Vedada Baraković
  12. KOMUNIKACIJSKE SPRETNOSTI SODOBNEGA MENEDŽERJA ZA KORPORATIVNO ODGOVORNOST Jasmina Starc, Malči Grivec
  13. MEDIJI KAO NAJVAŽNIJI FAKTOR U ŠIRENJU EKOLOŠKE SVESTI GRAĐANA Božidar Mihajlović, Zorka Jugović
  14. MEDIJSKA ETIKA Aleksandra Broćeta
  15. MODELIRANJE EFEKATA INOVATIVNOG PRISTUPA KREIRANJU PONUDE USLUGA NA POSLOVNI REZULTAT PREDUZEĆA U OBLASTI TELEKOMUNIKACIJA Landika Mirjana, Bojanić Radmila
  16. ODGOVORNOST ONLAJN MEDIJSKIH PORTALA ZA KOMENTARE ČITALACA Jasna Čošabić
  17. ODNOS POTROŠNIKOV DO OGLASNIH SPROÈIL CONSUMERS Malči Grivec, Jasmina Starc
  18. PLASIRANJE PROIZVODA U FILM Aleksandar Babić, Miloš Babić
  19. POSLOVNA ETIKA U OBLASTI PRIVATNE (KORPORATIVNE) BEZBEDNOSTI Slobodan Simović,, Kristina Soković
  20. POSLOVNA ETIKA U OBRAZOVANJU ODRASLIH Svetlana Dušanić Gačić, Vanja Šušnjar Čanković
  21. RAZLOZI ZA KASNO OTKRIVANJE NEETIČNOSTI I ZLOUPOTREBA U BANKAMA Vitomir Slijepčević
  22. SOCIJALNE ZADRUGE U FUNKCIJI SMANJENJA NEZAPOSLENOSTI Slađana Pavlović, Simona Zelli, Rajko Macura
  23. ULOGA DRŽAVE U PREVAZILAŽENJU ETIČKIH, RELIGIJSKIH I KULTUROLOŠKIH RAZLIKA, SA ASPEKTA UTICAJA GLOBALNIH MEDIJA I MEĐUNARODNOG FAKTORA, KAO MERILO SAVREMENOSTI POLITIČKOG SISTEMA Sloboda
  24. ULOGA I ZNAČAJ MEDIJA ZA RAZVOJ INOVATORSTVA I PREDUZETNIŠTVA Ana Lojić
  25. ULOGA NASTAVNIKA U IZGRADNIJI KRITIČKOG STAVA UČENIKA PRI IZBORU SADRŽAJA IZ MASOVNIH MEDIJA Sanda Milošević
  26. ULOGA SISTEMA OBRAZOVANJA U AFIRMACIJI PREDUZETNIŠTVA MLADIH Dijana Dakić
  27. UOKVIRIVANJE NAPADA NA EU MEDIJI U BiH I TERORISTIČKI NAPAD U BRUXELLESU Domagoj Galić
  28. UTJECAJ MEDIJA I MEDIJSKE TEHNIKE MANIPULACIJE JAVNIM ZNANJEM U INFORMACIJSKOM DRUŠTVU– POSTANAK I RAZVOJ Marija Boban, Ines Vrbat.
  29. VAŽNOST POSLOVNE ETIKE I DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI U OBLASTI FINANSIJA Svetlana Dušanić Gačić, Zorana Agić
  30. ZNAČAJ INTERNETA KAO MEDIJA MARKETINŠKIH KOMUNIKACIJA I NJIHOV UTICAJ NA KREIRANJE STRATEGIJE POSLOVANJA Sanja Stankov Aleksandar Rakić,Jasmina Bajić
  31. УПОТРЕБА НА ИНФОРМАЦИСКО-КОМУНИКАЦИСКАТА ТЕХНОЛОГИЈА ВО ДЕЛОВНИТЕ СУБЈЕКТИ ВО ЗЕМЈИТЕ НА БАЛКАНОТ Daniela Karadakov